Bitwa o rynek – Roll-up

Standard

Jako, że rynek reklamowy rozwija się w bardzo szybkim tempie, to jednocześnie trzeba podkreślić, że mamy do czynienia z coraz większą ilością możliwości w zakresie wykorzystywania różnych nośników reklamowych. Jedną z nowości na tymże rynku jest nośnik reklamy o nazwie roll-up. Chodzi tutaj o taki system wystawienniczy, pewnego rodzaju ekran, na którym można umieszczać określone treści wydrukowane na papierze bądź też na jakimś tworzywie. Zawartość roll-up można dowolnie zmieniać, a zatem jest to dosyć uniwersalne narzędzie. W tym miejscu jednakże trzeba zapytać o cenę, jaką należy zapłacić za taki element jak roll-up. Oczywiście w tym elemencie istnieje dosyć mocna konkurencja i zarazem walka o klienta. Coraz więcej agencji reklamowych posiada w swojej ofercie taki nośnik reklamowy, można je kupić również w sklepach, a zatem trzeba podkreślić, że cena jest dosyć sprzyjająca klientowi. Taki roll-up o wymiarach 200×200 można obecnie zakupić już w cenie niecałych trzystu złotych. Potem pozostają nam już koszty kolejnych wydruków, a te oczywiście wcale nie muszą być specjalnie wysokie. Zasadniczo, więc nikogo nie powinno dziwić, że roll-up Zielona Góra jest tym elementem, który bardzo zyskał w oczach klientów i jest coraz powszechniej stosowany. Można sądzić, że w przyszłości na rynku pojawią się kolejne, nowe możliwości w zakresie stosowanych nośników reklamowych. W tej chwili to właśnie roll-up jest jednym z tych elementów, które stanowią nowość na rynku reklamowym, a w zasadzie to na rynku stosowanych nośników prezentacji, bo tak właściwie należy to obecnie ujmować.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *